.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همزمان با خداحافظی یک مدیر موفق ؛
تغییر بی سر و صدای یک مدیرکل در مازندران در روزهای پرسر و صدای کرونایی!
شمال نیوز : این روزها که همه تمرکز مدیران ارشد و حتی میانی استان درگیر مبارزه با کروناست و کمتر تغییراتی در سطوح مختلف مدیریتی را حتی در کشور شاهد هستیم....

شمال نیوز : تغییر بی سر و صدای یک مدیرکل در مازندران در روزهای پر سر و صدای کرونایی شاید جزء محدود اخباری از این دست در استان به شمار رود .

به گزارش شمال نیوز، این روزها که همه تمرکز مدیران ارشد و حتی میانی استان درگیر مبارزه با کروناست و کمتر تغییراتی در سطوح مختلف مدیریتی را حتی در کشور شاهد هستیم ، خداحافظی مدیرکل ثبت احوال استان مازندران شاید تنها خبری از این دست باشد .

علی رجبی که مدیری موفق در مجموعه ثبت احوال کشور به شمار می رود و از  سال ۱۳۹۳ به عنوان مدیرکل ثبت احوال استان مازندران منصوب شد ، در حالی این روزها از همکاران خود خداحافظی کرد که باید ادامه خدمت خود را در سازمان اصلی خویش ، استانداری مازندران سپری نماید .

بازگشت علی رجبی از سازمان ثبت احوال به استانداری پس از عدم تمایل وی به انتقال دائم سیستم استخدامی اش و به خواست وی صورت پذیرفت .

فرماندار میاندورود، فرماندار نور و فرماندار نکا ، برخی از مسئولیت های وزارت کشوری وی به شمار می رود که قطعا مورد توجه استاندار مازندران برای مسئولیت های آینده این مدیر موفق مازندرانی قرار خواهد گرفت .

همچنین طی حکمی از طرف حمید درخشان‌نیا معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال، علیرضا افسری با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست اداره کل ثبت احوال استان مازندارن منصوب شد.

علیرضا افسری معاون آمار و انفورماتیک اداره کل ثبت احوال استان مازندران بود.



 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.